Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Дипломдық жұмыстар

Педагогика, дефектология

Бастауыш мектеп оқушыларын оқыту процесінде бағалауды психологиялық ерекшеліктері

КІРІСПЕ............3

 

1 Бастауыш мекггеп оқушыларының білімін бағалаудың теориялық

 негізі.6

1.1 Оқыту процесіндегі оқу шылардың танымдық әрекеті арқылы білімді

  бағалаудағы теориялық ой-пікірлер6

1.2 Мотивация және белсенді оқыту әдістері - танымдык іс-әрекет арқылы

  оқытудағы бағалаудың негізі.........16

1 бөлім бойынша тұжырым..............22

 

2 Анықтаушы эксперимент арқылы бастауыш мектеп оқу шыларының оқыту процесіндегі бағалануларын анықтау..............24

2.1 Зерттеудің мақсаты, өтілу барысы және бағыттары..24

2.2 Анықтаушы эксперимент арқылы бастауыш мектеп оқушыларының

  танымдық іс-әрекеті негізінде оқыту процесін бағалау28

2.3 Мотивацияға байланысты білімді бағалаудың әдістемелері.....33

2 бөлім бойынша тұжырым..............39

 

3 Дамытушы эксперименттің оқыту процесіндегі және білімді

 бағалаудағы маңызы...40

3.1 Оқушылардың танымдық іс-әрекеттерінің ерекшеліктері мен даму

  деңгейлерін анықтайтын білім сапасыы бағалау мәселелері.......40

3.2 І-ші сынып оқушыларының танымдық іс-әрекеті арқылы

  білімді бағалау жолдары...............46

3.3. ІІ-ші сынып оқушыларының танымдық іс-әрекеті негізінде

  білімді бағалау жолдары...............54

Жұмыстың көлемі: 54бет

Бағасы: 5000 тг

Жыл: 
2010