Image CAPTCHA
Суреттегі мәтінді жазыңыз
     

Магистрлік диссератция

Педагогика, дефектология

Көптілді оқыту жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби өсу дағдыларын қалыптастыру

Кіріспе...........................................................................................................................6

  1. Көп тілді оқыту жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби өсуге даярлаудың теориялық негіздері.........................................................10

1.1.        Көп тілді оқыту жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби өсуге даярлығын қалыптастыру мәселесінің ғылыми әдебиеттердегі көрінісі.........................................................................10

1.2.        Көп тілді оқыту жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби өсуге даярлығының мәні, құрылымы мен мазмұны...............21

1.3.        Жоғарғы оқу орындарында педагог-психологтарды даярлау тәжірибесі..............................................................................................29

1.4.        Көп тілді оқыту жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби өсуге даярлығын қалыптастыру үдерісінің моделі.................41

 

  1. Көп тілді оқыту жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби өсуге даярлығын қалыптастыру мақсатындағы тәжірибелік жұмыс мазмұны............................................................................................................51

2.1.        Көп тілді оқыту жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби өсуге даярлау бағдарламасы....................................................51

2.2.        Көп тілді оқыту жағдайында болашақ педагог-психологтардың кәсіби өсуге даярлау бағдарламасын тәжірибелік жұмыс барысында сынақтан өткізу кезеңдері...................................................................61

2.3.        Тәжірибелік-педагогикалық жұмыс нәтижелері және әдістемелік ұсыныстар.............................................................................................89

Қорытынды................................................................................................................98

Пайдаланған әдебиеттер тізімі ..............................................................................101

Қосымшалар.............................................................................................................107

Жыл: 
2018